Digital Markedsføring: Generel viden om vejen til digital markedsføring for din virksomhed
Sociale Medier: Instagram, Facebook og LinkedIn; Hvilke sociale medier skal du vælge
Annoncering: Google Ads og Facebook Ads; Hvor skaber du det største afkast
Email-marketing: Valg af det digitale system, som matcher dit behov
Strategi for kunderejsen: Hvem er din målgruppe, hvordan får du deres opmærksomhed og får dem som betalende kunder
Målgruppesparring: Kend din målgruppe og hvordan differentierer du dig fra konkurrenterne
Sparring om hjemmeside-platforme (CMS). Du får rådgivning omkring CMS-mulighederne – fordele og ulemper
Sparring om Booking-systemer: Valg af den platform der giver mening for din virksomhed
Med dette kursus får du et godt og solidt fundament, som tilpasses din specifikke virksomhed og dit markedsområde, så du når dit mål med virksomhedens vækst og samtidig bevarer overblikket undervejs. Ved hjælp af ledelsesværktøjer og kompetencer sikrer vi et stærkt og effektivt set-up.